whatsapp

שירות VIP בנתב"ג לבעלי לקות ראייה

 שירות VIP בנתב"ג לבעלי לקוי ראייה

שירות VIP  בנתב"ג של חברת ישראל טרנספורט משדרגים את חוויית הטיסה ואת חוויית הצ'ק אין ואת שירות VIP עבור בעלי לקות ראייה וזאת בעזרת  שלטים קוליים , שהותקנו במרחב הציבורי של שדה התעופה בן גוריון (נתב"ג)  בטרמינל 1 ובטרמינל 3   ומופעלים בעזרת אפליקציה מה שמאפשר לבעלי לקות ראייה להזמין ולקבל גם שירות VIP בנתב"ג .

השימוש באפליקציה מעניקה  לבעלי לקות ראייה תחושת ביטחון ונוחות ומשפרת עבורם את הנגישות וההתמצאות במרחב הציבורי של שדה התעופה בן גוריון (נתב"ג)  החל מנקודות המודיעין וכל מדורי השירות לנוסע בכניסה הראשית לטרמינל, דרך אולמות הצ'ק- אין והבידוק הבטחוני ועד לתחום הדיוטי פרי והטרקלין לשירות VIP בנתב"ג .

המערכת מופעלת כאשר בעל לקות הראיה ,המשתמש באפליקציה Step-Hear ,נמצא בקרבת "השלט הקולי" שהינו "רמקול חכם" המשמיע הנחיות המאפשרות להגיע לכל מקום במרחב הציבורי של שדה התעופה בן גוריון עצמאית לחלוטין .

ההנגשה תאפשר לאנשים עם לקות ראייה  לקבל שירות VIP בנתב"ג  ולהתמצא בחלקים השונים של שדה התעופה באופן עצמאי, וכל זאת בעזרת האפליקציה החינמית שמפעילה באופן אוטומטי הנחיות קוליות לאיתור הכניסה לטרמינל  3 או 1 , למעליות, לכל שירותי שדה התעופה הניתנים לשאר הנוסעים כולל הגעה ומפגש עם הדיילים של שירות VIP בנתב"ג .

דילוג לתוכן